Wednesday 6 July 2011

x dpt nk upload video


oleh sebab aku ni pkai beruk band jer..sebab keje sano sini..x prktikl pkai unifi...so limit dah nk capai..so nanti2 r aku upload video..Just hari ni aku bengang sebab ada pempuan tu bawak kete lane kanan tapi slow nk mampus..sambil begayut x pkai handsfree,dah la x cantik pakai kete saga fl lak tu(no offense) bengang la,,dah la tu dj radio tu annoyed aku ngan satu kesilapan yg dari dulu lagi,,ORANG-ORANG bukan plural untuk orang ye..ORANG-ORANG tu cam dalam cite alice in wonderland versi asal tu ..
 satu lagi tetiba je aku nk ckap pasal BERSIH..apa ke jadahnye BERSIH ni...teruk sgt ke impak die,,,sampai kerajaan gelabah x tentu pasal..ISA la..polis la..siap wat iklan kat tv perli perhimpuna bersih la..sampai aku baca satu blog tu pasal kes WARDINA die cakap sampai hati WARDINA sokong PKR(which is dia tak) sedangkan die dah duk makan gaji smua kat TV3 tu,,,aku pun duk pikir gak TV3 tu kerajaan punye ke yg penulis blog tu nk
kata wardina kacang lupakan kulit....HAAA>>kan dah kantoi..YG pasti aku atas pagar tapi bile tgok org melatah x tentu pasal ni selalu nya dia ada kesilapan....damn..pas ni aku nk pi SPR nk daftar jadi pengundi...Aku rasa aku kene wat decision...HAHAHA..din x de kaitan ngan mana2 parti lagi,,,I-M NOT ON ANY SIDE BERSIH@GOMEN,just my personal opinion @hidupbiarsenang

2 comments:

  1. amatlah rugi kalau x daftar jadi pemilih piliharaya akan datang.. ini adalah tanggungjawab kita sebagai warganegara Malaysia.. buat pilihan yg bijak pun satu tanggungjawab gak.. jgn menggadaian maruah negara dengan melihat saja org yg tak bertanggungjawab merosakkan negara dengar kesalahan yg macam macam.. di sebabkan kita nak kan keselesaan.. kita hanya menutup mata.. dalam diam kita membantu pihat tertentu dalam terus membuat kesilapan.. for sure la kita dalam golongan yg subahat..

    semoga cpt2 daftar jadi pemilih ye~

    ReplyDelete