Friday 15 February 2013

lama dooo x update

This is for my life..yes it is i luv u.....
Gile lama aku x update..wat pengetahuan aku dah mncapai satu karma tinggi skit dalam thap pendidikan tapi otak aku tinggi ke tak ntahla rasanya duk kat situ gak..karma(salah upenye kemudian bru betoi) dunia je la naik setingkat..anway...dengan peningkatan kasta..silap karma lak..makanya gaji aku dengan rasminya telah menjadi 5 angka akhirnya even keje kek melesio aja syukurlahhhh..aku malas da nk mengeliatkan diri dalam dunia2 yg sesat larooo..nk tobat..banyak kut rezki diberi takkan dah nak mati bru nk besyukur ye dokkkk..adiossss bebehhh.doakan aku sukses ye n aku doakan korang sukses..hopefulyy dapatla korang mencapai tahap takat tepu dalam kehidupan korang menjadi jahat  n cube pikir elok betapa ruginya masa korang ikut nafsu instead of akal as i did..so now no more..lets move on n b a better person beb supaya @hidupbiarsenang.doakan ye aq istiqomah..

No comments:

Post a Comment